lørdag den 25. februar 2012

Blog award

Jeg har fået to blogawards. Det betyder rigtig meget for mig, så jeg synes lige at i skal kigge forbi de to pigers blogge, som har givet mig hver deres blogaward.

Den ene piges blog hedder Sofie. Hun har en meget personlig blog, men også med en masse inspiration fra billeder, og hendes outfits.(Link til hendes blog)

Den anden pige, der har givet mig en blogaward, hedder Amalie. Hendes blog er også pisse fed! Den er spækket op med massere fede inspirations billeder. (Link til hendes blog)


6 kommentarer:

  1. Det er da forståeligt at du har fået de blog awards din blog er super fed. Er fast læser.

    Du er velkommen til at se forbi,
    werejust-teens.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Vild med din header :-)

    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med det :) Du har en rigtig fin blog og hvor er du en smuk pige :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej smukke Maya!
    Er fast læser... Smutter du lige forbi min blog? http://letscapturemoments.blogspot.com/
    Knus Clara

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog du har dig!
    Kig forbi min, det kan være vi kan følges? :-)

    Knus.
    //live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak for de søde kommentare piger! Selvfølgelig vil jeg kigge forbi jeres blogge!
    Kys

    SvarSlet